siłownia

Siłownia Biały Bór

Zachodniopomorskie

Mięśnie klatki piersiowej toż szczególnie wyznaczyć naszego zatrudnienia w trening siłowy. Prawdopodobnie stanowi jedną z obecnych grupy mięśniowych, które doskonale przygotowane umożliwiają nam dużo satysfakcji a znacznie się prezentuje i pewnie przenosi się w oczy.

Siłownia Chociwel

 

Ale niestety wcześniej lub później każdy trafi na opór – na ten składnik, gdy klata przestaje być. Przystępuje do stagnacji. Gdy jej usunąć, jak przełamać tą chorobę i sprawić, że mięśnie klatki piersiowej będą się dalej rozwijały? O tym postaram się zapoznać Was w niniejszym punkcie.

somatodrol
somatodrol

Zarówno mięśnie klatki piersiowej kiedy również wszystkie nowe nie lubią nudy, czyli takich samych treningów, prowadzonych przez większy okresu. A wtedy podstawa to iść mięśnie na jakimś treningu. Staraj się, by każdy Twój trening wyglądał trochę inaczej. Co to znaczy? Zmieniaj rodzaje ćwiczeń, nie zaczynaj każdego treningu tak samo. Większość z trenujących robi ten brak, że prawie zawsze zaczynają trening na tą rolę mięśni od wyciskania na ławce prostej. Błąd!

zobacz również somatodrol

Siłownia Chociwel

Odpuść na jakiś czas to zadanie, zapomnij o nim na parę tygodni. Zacznij trening np. od wyciskania na ławce skośniej – ono znacznie pobudza górne mięśnie klatki piersiowej, dzięki czemu staną się one znacznie wypukłe, pełniejsze – a ale o to nam chodzi! Przeplataj ćwiczenia, jak jedyne robisz na powierzchniową partię, to drugie niech będzie na dolną, następne na środkową. Gra tym zmieniaj ciężar. Nie bój się zmniejszać ciężar.

Siłownia Chociwel

Wtedy także jest typowy błąd, który powtarzają szczególnie początkujący – wykonują ćwiczenia na aukcja dużym ciężarze zaniedbując technikę. Nie jest nic gorszego! Po pierwsze przez ostatnie mięśnie nie podejmują się tak, jak powinny, a po drugie stanowi duże ryzyko kontuzji. Zmieniaj i ilość powtórzeń – często pojawiającym się błędem jest robienie wciąż tej jednej ilości powtórzeń, np., 8. Jeśli tak czynisz to układ i mięśnie się przyzwyczajają a nawet kiedy na starcie są efekty, toż w tyle dotrze do stagnacji. Tak, więc rób czasami po 5-6 powtórzeń, następnym razem po 10-12.

Siłownia Chociwel

Należy też myśleć o odpowiedniej suplementacji, ponieważ w jasnym okresie suplementy które przynieśmy z posiłków zatrzymują się niewystarczające. Dlatego powinien pomyśleć o suplementacji – na start jako podstawa to białko, bcaa, izotonik, i na grupę królowa suplementów, czyli Kreatyna OLIMP.

Jeżeli więc dotarłem na przeszkodę i mięśnie zakończyły się rozwijać – spróbuj wykorzystać wyżej opisane sposoby – powinny pomóc Ci dać zadowalające efekty. Podobne zalecenia można oczywiście wykorzystać na wszelką nową partię mięśni. Jeśli nadal nie będziesz tworzył pożądanych efektów może zastanów się nad konsultacjami z trenerem personalnym, albo skorzystaj z treningu z takim specjalistą. Nieraz zajrzenie na prowadzone ćwiczenia krytycznym spojrzeniem przynoszą znacznie ciekawe wyniki. Samemu można kontrolować ilość powtórzeń, wybór odpowiedniego ciężaru, a teraz jakość wykonywanych zadań samemu ocenić jest dosyć ciężko.

Można poprosić kolegę czy koleżankę aby sprawdzili czy ich oddaniem ćwiczenia budowane są prawidłowo, ale same dobrą praktyką, która przynosi rezultaty jest nagrać sobie trening. Później można przeanalizować wykonywane ćwiczenia i sprawdzić błędy techniczne. Metoda nagrywania się podczas wykonywania zadań te potrafi znacząco podnieść jakość, i kiedy wiadomo za jakością idą efekty.

Źródło artykułu  Stagnacja w rozwoju mięśni klatki piersiowej

Siłownia Chociwel

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o